FaucetPay

 

 

FaucetPay

Jak Zarabiać Kryptowaluty


BYŁBYM WDZIĘCZNY JAKBYŚ ZAREJESTROWAŁ/A SIĘ Z MOJEGO LINKU KLIKAJĄC TUTAJ


Jak Zacząć

Rejestracja: Zarejestruj się na FaucetPay korzystając z mojego linku referencyjnego.

Metody Zarabiania:
Oglądanie reklam: Przejdź do sekcji Earn -> Paid to Click.
Rozwiązywanie captcha: Skorzystaj z „kraników” opisanych tutaj.
Wymiana kryptowalut: Możliwość wymiany np. USDT na BTC.

Wypłaty

Rekomendacja: Używaj Binance do wypłat kryptowalut z programu, a następnie na konto bankowe.
 Zalecana wypłata w LTC, czas realizacji do 4 godzin.

Podsumowanie

FaucetPay to prosty sposób na dodatkowy zarobek w kryptowalutach.  

Rejestrując się z mojego linku, wspierasz mnie w tworzeniu kolejnych poradników.



BYŁBYM WDZIĘCZNY JAKBYŚ ZAREJESTROWAŁ/A SIĘ Z MOJEGO LINKU KLIKAJĄC TUTAJ

Popularne posty z tego bloga

RollerCoin

Reklamy

KRANY